Studenci Informacje
Pliki do pobrania:
-
pdfInstrukcja Covid Rozmiar: 563KB
-
pdfInformacja o wydłużeniu terminu zaliczenia praktyk morskich Rozmiar: 195KB
-
pdfProcedura BHP 2020/21 Rozmiar: 611KB
-
docxWytyczne dla studentów I roku - jak rozpocząc rok akademicki Rozmiar: 20KB
-
docxE-learnig na Politechnice Morskiej w Szczecinie Rozmiar: 1.5MB
-
docOHS Procedure 2020/21 Rozmiar: 757KB
-
docRegulamin nagród Rektora dla studentów Politechniki Morskiej w Szczecinie Rozmiar: 117KB
-
doczmiany w „Regulaminie nagród Rektora dla studentów PM w Szczecinie" Rozmiar: 95KB
-
pdfZarządzenie Dziekana WN z dn. 26.10.2020r. Rozmiar: 184KB
-
docxZarządzenie Dziekana WN z dn. 27.11.2020r. Rozmiar: 652KB
Wszyscy studenci, którzy uzyskali decyzję o Prawie powtarzania przedmiotu są zobowiązani do:
1/ uczestniczenia w dodatkowych zajęciach dydaktycznych, jeżeli są one wyznaczone;
2/ dotrzymania wyznaczonego w decyzji Dziekana terminu rozliczenia;
3/ zgłoszenia się do wyznaczonych nauczycieli, którzy określą warunki i sposób rozliczenia przedmiotu.
Szczegóły w Wszyscy studenci, którzy uzyskali decyzję o Prawie powtarzania przedmiotu są zobowiązani do:
1/ uczestniczenia w dodatkowych zajęciach dydaktycznych, jeżeli są one wyznaczone;
2/ dotrzymania wyznaczonego w decyzji Dziekana terminu rozliczenia;
3/ zgłoszenia się do wyznaczonych nauczycieli, którzy określą warunki i sposób rozliczenia przedmiotu.
Szczegóły w pliku.
Procedura prawa powtarzania przedmiotu - szczegóły w pliku.
Od 7 marca 2022 r. Dziekanat
Nawigacyjny będzie dłużej otwarty dla Studentów naszego Wydziału - zapraszamy 🙂
Nowe godziny są następujące:
- PONIEDZIAŁEK: 10.00-14.00
- WTOREK: 10.00-15.30
- ŚRODA: nieczynny
- CZWARTEK: 7:30-14.00
- PIĄTEK: 10.00-14.00
W związku z trwającym zagrożeniem epidemicznym zgodnie z zarządzeniem nr 70/21 Rektora AMS z dnia 18.10.2021 r. zobowiązuję Studentów i Pracowników WN do stosowania poniższej instrukcji w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2021 - 2022.
Szanowni studenci
Dni adaptacyjne w Akademii Morskiej w Szczecinie dla kandydatów rozpoczynających studia na roku w roku akademickim 2021/2022 odbędą się w dniach 28.09.2021 - 30.09.2021. Dni Adaptacyjne organizowane dla studentów pierwszego roku mają na celu: poznanie władz wydziałów, zapoznanie z historią, dorobkiem i perspektywami po ukończeniu studiów w Akademii Morskiej w Szczecinie. W trakcie spotkań przedstawiona będzie między innymi: działalność Samorządu Studenckiego działającego na terenie Uczelni oraz możliwość udziału studentów w różnych formach aktywności naukowej, kulturalnej, sportowej oraz społecznej. Szczegóły w pliku.
Zgodnie z decyzją Rady Ministrów podtrzymującą do 3 maja 2021 r. określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Dziekan Wydziału Nawigacyjnego przedłuża do 3 maja 2021 r. decyzję o ograniczeniu do minimum prowadzenia zajęć odbywających się na terenie uczelni. Studenci zobowiązani są do sprawdzenia planów zajęć publikowanych na stronie internetowej AM w Szczecinie, które zawierają bieżącą informacje na temat redukcji zajęć w uczelni.
Barbara Kwiecińska
Koordynator kierunku nawigacja
W związku z rozwojem epidemii COVID-19 oraz zaleceniami Ministra Zdrowia w całej Polsce obowiązywać będą rozszerzone zasady bezpieczeństwa. W terminie od 20.03.2021 r. do 09.04.2021 r. na polecenie Rektora AM w Szczecinie ogranicza się do minimum prowadzenie zajęć odbywających się na terenie uczelni. Decyzję o formie prowadzenia zajęć podejmuje Dziekan danego wydziału w porozumieniu z Prorektorem ds. Kształcenia. Studenci zobowiązani są do sprawdzenia planów zajęć publikowanych na stronie internetowej AM w Szczecinie, które zawierają bieżącą informacje na temat redukcji zajęć w uczelni.
Szanowni studenci
W najbliższy czwartek 11.03.2021 r. o godzinie 10:00 na platformie MS TEAMS odbędzie się spotkanie z ekspertami z Działu HR Grupy Azoty Zakłady Chemiczne Police.
Celem spotkania jest przedstawienie studentom pracodawcy, jakim jest Grupa Azoty Zakłady Chemiczne Police, możliwości praktyk, staży i pracy, a przede wszystkim, celem spotkania jest zdradzenie tajników, jak napisać dobre CV, takie, które zainteresuje rekrutera i spowoduje, że to właśnie konkretnego kandydata pracodawcy zaproszą na rozmowę. Ponadto w trakcie spotkania zostanie poruszony temat, co zrobić, żeby najkorzystniej wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej.
Serdecznie proszę o przekazanie tych informacji. Na spotkanie obowiązują zapisy : spotkanie: https://bit.ly/3bk0DAt (lub kod QR).
31.01.2021 r. (niedziela) w godz. 12:00-18:00 będzie możliwość zakwaterowania się w SDM Korab w pokojach studenckich. Przy zakwaterowaniu niezbędne jest posiadanie dowodu osobistego i dwóch zdjęć w formacie wymaganym do dokumentów państwowych.
Dzień dobry,
Szanowni Państwo proszę o zapoznanie się z planem zimowej sesji egzaminacyjnej 2020/2021 dla kierunku NAWIGACJA - studia stacjonarne.
Wszystkie terminy egzaminów i egzaminów poprawkowych zostały ustalone z nauczycielami odpowiedzialnymi za przedmiot, których proszę o dokładne wyjaśnienie studentom zakresu, zasad i warunków przeprowadzenia egzaminów w trybie zdalnym (on-line).
W przypadku, gdy studenci nie uzyskają zaliczenia z danego przedmiotu w semestrze i zgodnie z regulaminem będzie konieczne przeprowadzenie zaliczenia poprawkowego w sesji egzaminacyjnej - termin takiego zaliczenia musi być uzgodniony przez nauczyciela prowadzącego zajęcia w Dziekanacie Wydziału Nawigacyjnego (pp. Katarzyna Czerwony - w. 354, Monika Kosińska w. 510 lub drogą mailową).
Po ustaleniu w DWN terminu zaliczenia poprawkowego - nauczyciel przekazuje tę informację do wiadomości studentów. Szczegóły w pliku.
Koordynator kierunku nawigacja
Barbara Kwiecińska
Studentów wszystkich kierunków na Wydziale Nawigacyjnym informuję, iż po zimowych feriach świątecznych planowane jest od 7 stycznia 2021 roku kontynuowanie zajęć dydaktycznych w formie hybrydowej tj. zajęć z wykorzystaniem nauczania zdalnego oraz wskazanych przez Dziekana zajęć laboratoryjnych i symulatorowych na terenie Uczelni.
Wszystkich studentów proszę o dokładne zapoznanie się ze zmianami, ponieważ były wprowadzane korekty i przesunięcia w rozkładach tygodniowych zajęć poszczególnych kierunków i grup.
Dział Planowania opublikował zmienione plany zajęć na stronie internetowej uczelni z uwagą – Plan obowiązuje od 07.01.2021 - (https://www.am.szczecin.pl/pl/studenci/plany-zajec/studia-stacjonarne/wydzial-nawigacyjny/)
Informacja dla studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Nawigacyjnego – kierunek Nawigacja dotycząca sposobu realizacji zjazdu.
W związku ze stanem epidemii Covid-19 organizacja zjazdu 10 tygodniowego dla studentów niestacjonarnych kierunku Nawigacja przebiegać będzie następująco:
- Od dnia 11.01.2021 do dnia 31.01.2021 zajęcia realizowane będą wyłącznie w formie zdalnej z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (platform Modle oraz ms Teams).
- Od dnia 01.02.2021 do dnia 28.02.2021 planowane są zajęcia w AM w Szczecinie z możliwością przedłużenia tego okresu w zależności od postępu realizacji zajęć praktycznych.
- Do dnia 20.03.2021 tj. dnia zakończenia zjazdu zajęcia zostaną ponownie zrealizowane w formie zdalnej.
Informacje na temat logowania do platform kształcenia na odległość można znaleźć na stronie www.am.szczecin.pl w zakładce studenci/zasady logowania do systemów IT. https://www.am.szczecin.pl/pl/jednostki/uczelniane-centrum-informatyczne/zasady-logowania-do-systemow-informatycznych-dostpnych-w-ams/
Dziekan Wydziału Nawigacyjnego
dr hab. inż. st. of. Paweł Zalewski, prof. AMS
Wszyscy studenci, którzy uzyskali decyzję o Prawie powtarzania przedmiotu są zobowiązani do:
1/ uczestniczenia w dodatkowych zajęciach dydaktycznych, jeżeli są one wyznaczone;
2/ dotrzymania wyznaczonego w decyzji Dziekana terminu rozliczenia;
3/ zgłoszenia się do wyznaczonych nauczycieli, którzy określą warunki i sposób rozliczenia przedmiotu.
Szczegóły w pliku.
Szanowni Studenci i Pracownicy WN,
Na podstawie zarządzeń nr 70/2020, 85/2020, 116/2020 Rektora AMS w porozumieniu z Prorektorem ds. Kształcenia zarządzam w okresie od 30.11.2020 r. do 06.01.2021 r. kontynuację prowadzenia zajęć dydaktycznych dla studentów Wydziału Nawigacyjnego wyłącznie z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Dziekan Wydziału Nawigacyjnego
dr hab. inż. st. of. Paweł Zalewski, prof. AMS
Szanowni Studenci,
Nauczyciele akademiccy prowadzący zajęcia dla studentów WN, Pracownicy techniczni i administracyjni WN
Na podstawie zarządzeń nr 70/2020 i 85/2020 Rektora AMS w porozumieniu z Prorektorem ds. Kształcenia zarządzam w okresie od 27.10.2020 r. do 08.11.2020 r. prowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów Wydziału Nawigacyjnego wyłącznie z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Zwracam uwagę, iż w przypadku objęcia któregokolwiek z Państwa kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych w związku z epidemią COVID-19, na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 23.10.2020 r., poz. 1871, informację potwierdzającą ten fakt należy uzyskać z systemu teleinformatycznego Ministerstwa Zdrowia i poinformować o czasie
trwania kwarantanny lub izolacji domowej dziekanat oraz w przypadku pracowników Dział Kadr. Szczegóły w pliku. Prosimy o zapoznanie się z treścią.
Dziekan Wydziału Nawigacyjnego
Szanowni Studenci,
Nauczyciele akademiccy prowadzący zajęcia dla studentów WN, Pracownicy techniczni i administracyjni WN
W związku z trwającym zagrożeniem epidemicznym zgodnie z zarządzeniem nr 70/2020 Rektora AMS z dnia 01.10.2020 r. z późniejszymi zmianami zobowiązuję Studentów i Pracowników WN do stosowania poniższej instrukcji w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2020-2021. Szczegóły w pliku. Prosimy o zapoznanie się z treścią.
Mundurowanie dla studentów II roku będzie odbywało się w dniach:
- 13.10.2020r. w godzinach 9:00 - 12:00
- 16.10.2020r. w godzinach 9:00 - 12:00
- 19.10.2020r. w godzinach 9:00 - 12:00
- 21.10.2020r. w godzinach 9:00 - 12:00
- 23.10.2020r. w godzinach 9;00 - 12:00
Przedstawiamy szczegółową procedurę BHP dotyczącą obostrzeń i przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z
przeciwdziałaniem zagrożeniu rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 obowiązująca na terenie Akademii Morskiej w Szczecinie.
Pomiar temperatury przy wejściu na teren wszystkich budynków uczelni, potrzeba dezynfekcji rąk, zachowania dystansu we wszystkich przestrzeniach Akademii Morskiej w Szczecinie, ograniczenie możliwości gromadzenia się podczas przemieszczania się między salami wykładowymi.
Rozpoczynamy wyjątkowy rok akademicki, zachowując zasady mające na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Prosimy o zapoznanie się z załączoną OBOWIĄZUJĄCĄ PROCEDURĄ BHP.
- Mundurowanie harmonogram:
- Kandydaci na I rok studiów (kierunek: Nawigacja i Żegluga Śródlądowa) miejscowi i z najbliższych okolic mogą się mundurować od 21.09.2020 r. do 25.09.2020 r. w godzinach od 8:00 do 15:00.
- Zamiejscowi kandydaci na I rok studiów (kierunek: Nawigacja i Żegluga Śródlądowa) mogą mundurować się w dniach:
- 28.09.2020 r. w godzinach od 8:00 do 15:00;
- od 01.10.2020 r. do 02.10.2020 r. w godzinach od 8:00 do 15:00;
- od 06.10.2020 r. do 09.10.2020 r. w godzinach od 8:00 do 15:00;
- od 14.10.2020 r. do 15.10.2020 r. w godzinach od 8:00 do 15:00.
Dni Adaptacyjne organizowane dla studentów pierwszego roku mają na celu: poznanie władz wydziałów, zapoznanie z historią, dorobkiem i perspektywami po ukończeniu studiów w Akademii Morskiej w Szczecinie. W trakcie spotkań przedstawiona będzie między innymi: działalność Samorządu Studenckiego działającego na terenie Uczelni oraz możliwość udziału studentów w różnych formach aktywności naukowej, kulturalnej, sportowej oraz społecznej. Istotnym
elementem obrazującym funkcjonowanie Uczelni będzie przedstawienie regulaminów między innymi: Regulaminu studiów Akademii Morskiej w Szczecinie oraz Zasad wnoszenia opłat oraz warunków i trybu zwalniania z opłat za studia.
28.09.2020 PONIEDZIAŁEK
WYDZIAŁ NAWIGACYJNY
NAWIGACJA A01 - sala nr 19 ul. Wały Chrobrego
09:00 - 09:30 - spotkanie z władzami wydziału: Dziekanem, prodziekanami, kierownictwem i pracownikami dziekanatu, opiekunami poszczególnych grup. Przedstawienie historii, organizacji i dorobku Uczelni, zadań dziekanatu oraz Regulaminu studiów Akademii Morskiej w Szczecinie.
09:30 - 09:45 - spotkanie z przedstawicielami Biura Praktyk Studenckich.
09:45 - 10:00 - sprawy organizacyjne: stypendia oraz spotkanie z przedstawicielami Personalizacji Danych Studenta. 10:00 - 10:30 - zapoznanie z Regulaminem Studenckiego Domu Marynarza oraz zaprezentowanie działalności Samorządu Studenckiego oraz spotkanie z przedstawicielami Koła Naukowego „Liga Morska i Rzeczna”.
10:30 - 10:45 - spotkanie z przedstawicielami AZS, Chóru Akademii Morskiej w Szczecinie oraz Przychodni Portowej.
NAWIGACJA A02 + ŻEGLUGA ŚRÓDLĄDOWA - aula prof. Łaskiego ul. Wały Chrobrego
09:30 - 10:00 - spotkanie z władzami wydziału: Dziekanem, prodziekanami, kierownictwem i pracownikami dziekanatu, opiekunami poszczególnych grup. Przedstawienie historii, organizacji i dorobku Uczelni, zadań dziekanatu oraz Regulaminu studiów Akademii Morskiej w Szczecinie.
10:00 - 10:15 - spotkanie z przedstawicielami Biura Praktyk Studenckich.
10:15 - 10:30 - sprawy organizacyjne: stypendia oraz spotkanie z przedstawicielami Personalizacji Danych Studenta.
10:30 - 11:00 - zapoznanie z Regulaminem Studenckiego Domu Marynarza oraz zaprezentowanie działalności Samorządu Studenckiego oraz spotkanie z przedstawicielami Koła Naukowego „Liga Morska i Rzeczna”.
11:00 - 11:15 - spotkanie z przedstawicielami AZS, Chóru Akademii Morskiej w Szczecinie oraz Przychodni Portowej.
GEODEZJA; KARTOGRAFIA + OCEANOTECHNIKA - aula prof. Łaskiego ul. Waty Chrobrego
12:00 - 12:30 - spotkanie z władzami wydziału: Dziekanem, prodziekanami, kierownictwem i pracownikami dziekanatu, opiekunami poszczególnych grup. Przedstawienie historii, organizacji i dorobku Uczelni, zadań dziekanatu oraz Regulaminu studiów Akademii Morskiej w Szczecinie.
12:30 - 12:45 - spotkanie z przedstawicielami AZS, Chóru Akademii Morskiej w Szczecinie oraz Przychodni Portowej.
12:45 - 13:00 - spotkanie z przedstawicielami Biura Praktyk Studenckich.
13:00 - 13:15 - sprawy organizacyjne: stypendia oraz spotkanie z przedstawicielami Personalizacji Danych Studenta.
13:15 - 13:45 - zapoznanie z Regulaminem Studenckiego Domu Marynarza oraz zaprezentowanie działalności Samorządu Studenckiego oraz spotkanie z przedstawicielami Koła Naukowego „Liga Morska i Rzeczna”.
W dniach 21-30.09.2020 istnieje możliwość wcześniejszego zakwaterowania w Studenckim Domu Marynarza zgodnie z harmonogramem, który zostanie umieszczony na stronie internetowej Akademii Morskiej w Szczecinie.
Program dni adaptacyjnych może ulec zmianie i będzie aktualizowany na stronie internetowej Akademii Morskiej w Szczecinie.
Szczegóły w pliku.
Na podstawie art. 23 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 85, z późn. zm.) w celu zapewnienia bezpieczeństwa epidemicznego na terenie Uczelni i zapobiegania rozprzestrzeniania się epidemii COVID -19 informuje się o organizacji kształcenia w semestrze zimowym w roku
akademickim 2020/2021 na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych, doktoranckich, w szkole Doktorskiej i na studiach podyplomowych:
1. zajęcia dydaktyczne dla studentów I semestru pierwszego stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych będą prowadzone w formie mieszanej (hybrydowej), z zachowaniem reżimu sanitarnego, zgodnie z Procedurą BHP dotyczącą obostrzeń i przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z przeciwdziałaniem zagrożeniu rozprzestrzeniania się wirusa SARS-COV-2 w trakcie uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych, konsultacjach i egzaminach dyplomowych (z dnia 03.06.2020 r.). Zajęcia wykładowe będą prowadzone w formie online, ćwiczenia i laboratoria w bezpośrednim kontakcie. Decyzję o formie prowadzenia projektów podejmuje dziekan w porozumieniu z Prorektorem ds. Kształcenia;
2. zajęcia dydaktyczne dla pozostałych studentów oraz doktorantów prowadzone będą w formie mieszanej (hybrydowej):
- laboratoria, symulatory, niektóre projekty oraz ćwiczenia terenowe (wymagające korzystania z aparatury naukowo-badawczej i dydaktycznej) będą prowadzone w bezpośrednim kontakcie, z zachowaniem reżimu sanitarnego,
- wszystkie zajęcia audytoryjne, ćwiczeniowe oraz niektóre laboratoria i projekty będą prowadzone z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams lub Moodle, zgodnie z zasadami prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w AM (zarządzenia nr 21/2020 Rektora AM z dnia 09.04.2020 r . z późn. zm.). Decyzję o formie prowadzenia projektów podejmuje dziekan w porozumieniu z Prorektorem ds. Kształcenia;
3. Zajęcia dydaktyczne należy realizować zgodnie z planem studiów. Zajęcia będą rozplanowane w taki sposób, aby studenci bezkolizyjnie uczestniczyli zarówno w zajęcia prowadzonych w formie online jak i bezpośrednim kontakcie.
Szczegóły w pliku.
Procedura BHP dotycząca obostrzeń i przestrzegania zasad bezpieczeństwa związanych z przeciwdziałaniem zagrożeniu rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 w trakcie uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych, konsultacjach i egzaminach dyplomowych. Szczegóły w pliku.
Wytyczne i rekomendacje w sprawie organizacji procesu dyplomowania, a w szczególności przeprowadzania egzaminów dyplomowych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na kierunkach Nawigacja, Transport, Geodezja i Kartografia, Geoinformatyka, Oceanotechnika w związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania uczelni w celu zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania SARS-CoV-2. Szczegóły w pliku.
Z powodu zawieszenia zajęć dydaktycznych w trybie tradycyjnym, trwającego od 12 marca 2020 r., w celu przeciwdziałania zagrożeniu zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 ustala się tryb przeprowadzania weryfikacji efektów uczenia się poza siedzibą Uczelni z wykorzystaniem technologii informatycznych zapewniających kontrolę ich przebiegu i rejestrację. Szczegóły w pliku.